Ann
14 nov 2024 om 2:43
Volledig verkeerde bestelling gekregen na een uur wachten helaas. Daarna werd de optie gegeven wachten op mijn compleet nieuwe bestelling want die was verloren gegaan ofwel alles annuleren. Dat werd dus alles annuleren..
Joyce Delvaux
1 nov 2024 om 18:35
Veel te lang moeten wachten
105 euro betaald sushi was het waard maar voor de dingen die we erbij hadden gepakt was dit zeker geen 50 euro waard
Ann
21 okt 2024 om 17:04
Lekkere sushi maar nooit op tijd geleverd, reken minstens 1-2 uur uit na je bestelling voor de levering
Evelien Lemache
19 okt 2024 om 21:46
Bestelling ging er 17u45 zijn, mailtje dat het 18u01 werd uiteindelijk was het 19u23.
Bellen werd niet beantwoord. Ik snap dat het druk kan zijn maar geef dan even een seintje. Gelukkig was de sushi wel heel lekker
Felien Cluckers
14 okt 2024 om 21:18
De app zei constant dat het eten zo bezorgd zou worden maar in werkelijkheid duurde het nog 30 minuten extra…. Wel heel erg lekkere sushi dus ik blijf hier zeker bestellen!
Tasha Kenis
11 okt 2024 om 20:54
Gyoza was koud en de sushi was meer rijst dan vulling. De gefrituurde sushi was ook wak. Niet bepaald lekker.
Nathalie Mubyeyimwiza
30 sep 2024 om 23:44
Eten is vers en lekker, alleen heb ik meer dan 2u erop moeten wachten. Ik kon enkel max 90min aanduiden, maar duurde 2u10 en mijn naanbrood was aangebrand en de noodles plakten aan elkaar. Jammer want proeft wel dat alles vers is.
Piotr Stawiarski
29 sep 2024 om 19:04
Zamówienie wogóle nie przyjechało. Nie polecam
Elien Van Loo
25 sep 2024 om 19:27
Bestelling niet bezorgd!! Als het mogelijk was om nog minder sterren te geven, zou ik het zo doen! Na meer dan twee uur wachten, besloot ik telefonisch contact op te nemen. Niemand kunnen bereiken per telefoon of Facebook! Ronduit schandalig!
Liesbeth Keuninckx
13 sep 2024 om 18:38
De bestelling van zondag werd na meer dan een uur geannuleerd en de bestelling van vandaag werd simpelweg niet geleverd. Telefoon wordt niet opgenomen. De laatste maanden zeer teleurstellende bezorgingen.
Sam
28 aug 2024 om 4:10
Eerst vond de bezorger het adres niet en zat in het verkeerde dorp.
Vervolgens was alles wat warm moest zijn koud en wat koud moest zijn warm.
De kwaliteit en de kwantiteit heb ik mijn vragen Over. voor dat kan je veel beter krijgen.
Joke Verpoorten
6 aug 2024 om 20:53
1h40 minuten vooraleer eten en dit na verschillende malen te bellen en maar eenmalig telefoongesprek